ГАРАНЦИИ

Алсистемс поддържа едни от най-сериозните гаранции в бранша. Тук може да прочетете как ние седим зад Вашите прозорци и врати, година след година.

Прозорци и врати с профилите на Salamander:

- 5 години гаранция за ПВЦ профилите /бели/.( Експлоатационен живот 80 години)
- 5 години гаранция за ПВЦ профилите /в цвят/.( Експлоатационен живот 80 години)
- 5 години гаранция за всички движещи механизми /обков/.
- 2 години гаранция за херметичност на стъклопакетите.

Прозорци и врати с профилите на Profilink:

- 3 години гаранция за ПВЦ профилите /бели/.
- 3 години гаранция за ПВЦ профилите /в цвят/.
- 3 години гаранция за всички движещи механизми /обков/.
- 2години гаранция за херметичност на стъклопакетите. 

Прозорци и врати с профилите на KMG:

- 3 години гаранция за ПВЦ профилите /бели/.
- 3 години гаранция за ПВЦ профилите /в цвят/.
- 3 години гаранция за всички движещи механизми /обков/.
- 2 години гаранция за херметичност на стъклопакетите.

Прозорци и врати с профилите на Exalco:

- 10 години гаранция за Алуминиевите профили /бели/.
- 10 години гаранция за Алуминиевите профили /в цвят/.
- 2 години гаранция за всички движещи механизми /обков/.
- 2 години гаранция за херметичност на стъклопакетите.

Често задавани въпроси на тема гаранции

При запушени отводнителни отвори, гаранцията не важи. Всеки прозорец има отводнителни отвори, които трябва да се да се почистват отвън и отвътре.

Този ремонт не е гаранционен, тъй като е откачена ножицата на двуплосостният механизъм, поради неправилна експлоатация. Ремонта за отстраняването на този проблем се заплаща.

Образуването на конденз по стъклото в помещението е предизвикано от повишена влажност или липса на вентилация, тъй като новите прозорци сами по себе си немогат да образуват конденз.

Влажността в дома Ви не трябва да превишава 40-50 %. Това е нормалната влажност при  нормална човешка дейност.

Разбира се, за условията по удължаването на Вашата гаранция, може да се свържете с някой от нашите консултанти и да обсъдите най-добрият за Вас план.

За да бъде отстранен проблем на прозорец в гаранция, посетите един от търговските офиси на фирмата и да предоставите нужните документи( договор и приемно-предавателен протокол за поставеното Ви изделие).

Да, гаранцията е валидна, при правилно взети рамери. Разбира се, в договора се упоменава, че размерите са снети от клиента и той носи отговорност за възможността за монтаж.

Ако дограмата бъде пробита за монтаж на щори или комарници, без оторизиран от фирмата представител, гаранционните условия на дограмата отпадат.

0893 32 6001